Muhammedalim İki gün önce hastanede sabahladık yüksek atesten. Tahlillerimiz yapıldı kanda birAz enfeksiyon cıktı. Neyse ates takibi falan yapıldı, antibiyotik yazıldı. öglen eve geldik Tahlil sonuclarına bir bakayım dedim betten ve sekeri 96 cıkmış referans aralıgı 30-60 olmasına ragmen doktor sekeri yüksek demedi. Pazartesi kontrolumuz var sprucam ama icime dert oldu bilgisi olan var mı yüksek mi acaba ?