Teachermom sandiego 7.ayda basladim bende buz lazere gidiyorum hicbir zarari yok.ilk 6 ay hormonlar tam oturmadan genelde tavsiye edilmiyor.Regl de oluyorsaniz daha iyi hormonlar normale donmusturm
Hndylmz Teachermom ya buz lazerde acı hiissi var mı bende gitmek istiyorum ama o yanma hissi korkutuyor
Teachermom sandiego O dediginz makina eski ve cok acili oluyor islwn sirasinda.Buz lazer yeni ve makinasinin adi soprano ice buna dikkat edin.Ben memnunum devam ediyorum zaten 3 seans gittim daha