Merhaba anneler, 14 gün önce sezeryan. oldum iki gün önce tam geçti ağrım yok derken bugün sanki morarmış gibi ağrı ile uyandım. Soluma yattım iki gün acaba ondan sebep mi? Bebeğimden başka ağır da kaldırmıyorum. Bide göbeğime bez bağlamıştım o mu yaptı acaba bilemedim .. buna benzer durum yaşayan var mı ?