Tospak Kızlar merhaba bugün tam 1 aylık oldu bebeğim ve sağlık ocağında ölçümleri yapıldı boyu uzamış ama kilosu doğum kilosuyla aynı bu durumu yaşayan var mı aranızda endişelenmeli miyim?
sevimlienerji Tospak doğumdan sonra kilosu düşmüş olabilir mi bizim öyle oldu da 3.100 kg doğdu doğumdan 1 hafta sonra 2.800 e düştü ama 1 ay sonra 3.800 oldu
Tospak Aminezeyneb ilk doğduğunda şişlik vardı ondan dolayı 300 ge vermişti şimdi o verdiğini almış sadece ama boyu uzamış