husnaaaa Arkadaşlar yenidoğan bebekleriniz normal hiç bişey yapmadan duruyor mu? Saçma bir soru belki de uyumadigi emmedigi bi sıkıntısı olmadığı vakit neden hep ağlıyor benimki 😥
Derenasli husnaaaa 38 gunluguz aksam saat 8 12 arasi agliyodu zaten ona alistik ama 2 gundur karni tok alti temiz gazinida cikariyor yinede 2 saat susmadan agliyo uyuyncaya kadar ne yapcagmzi bilemdik valla suan ayagimda salliyorum 😑
Gunes55 husnaaaa kac gunluk. Dongunun icinde uyku varsa ne mutlu size. Yenidogan doneminde bizde sadece aglama ve meme kismi vardi. 40dan sonra daha iyi geciyor
sarel husnaaaa bebeğim 6 aylık bizim de ilk 3 ay öyle geçti, 6 saat uyumadığını ağladığını bilirim, acile gitmiştik hatta bir şey yok demişti doktor😅 Çok şükür şimdi uyku memr dışında bıcır bıcır oynuyoruz, biraz sabır geçecek inşallah 🙏🏻
Hilalsarem husnaaaa Geçiyor merak etme ayy bunu diyeceğim hiç aklıma gelmezdi ama şuan diyorum 3 aylığız hala ağlıyor ama bebek gibi ağlıyor en azından. Bende çok çektim yani aynı senin gbi. Ağlıyor yani anlamsızca dimi. Ayyy balkondan atlamayı bile düşündüm ben p derece. Allah yardımcın olsun. Geçecek emin ol.
husnaaaa Derenasli aynısı bizde 8-12 anladım. Ama şimdi de ayağımda uyuttum 15 dk sürdü uyanıp başladı çığırmaya😥😥😥
mira___ 14 günlüğüz uyumadığı her vakit meme istiyor. Zor uyuyor. İlk çocuğun verdiği acemilik zaten zor bu haller beni perişan etti. Sürekli emiyor fazla geliyor kusuyor tekrar emiyor. Emmediği süre boyuncada ağlıyor çok zorr çok
husnaaaa sarel benim psikolojim baya gidik . 3 ay nasıl geçirdiniz 10 değil 20 değil 90 gün ☹️ bu acemilik yeni annelik çok zor zaman kavramını yitirdim. Çıkmaza girdiğimi hissediyorum
sarel husnaaaa öyle oluyor gerçekten ama geçecek diyip sabredin, benim covid nedeniyle eşim evde kaldı bu süreçte çok yardımcı oluyordu sağolsun, umarım sizin de destekçiniz vardır evde🙏🏻
husnaaaa Hilalsarem benim de o tür düşüncelerim oluyor çok çaresiz hissediyorum yani herşeyini yerine getiriyorum aç olmasi imkansız uykusunu da aldı yani kucağımda dursun biraz ağlamadan mizmizlanmadan ama yok 😫😫😫 herkes sabret geçecek diyor ama olan psiklojime oluyor. Annem kayınvalidem gelemedi eşimle bakıyoruz işten dönünce çok eksikliğini çekiyorum kimsenin olmamasının 😔 her konuştuğum kişiye ağlıyorum şimdi yaptığım gibi. Kimsenin bana yardım edemeyeceğini de biliyorum ama duramiyorum. Allah daha zoru ile sınar diye de korkuyorum bi çıkmazın içine girdim ki sormayın😖
husnaaaa sarel yok maalesef yurtdışindayiz eşim öğleden sonra geliyor. Çok sıkıntısını çekiyorum yalnız olmanın.
Hilalsarem husnaaaa Geçecek canım bunu ben söylüyorsam inan. Herkes halime acırdı bana bakıp da öyle huysuz bir bebekti. Zaman durmuş gibi geliyor sana anlıyorum 1 günün bile hesabını yapıyorsun eminim. 2 buçuk ay dedi mi hem kendin hem bebeğin topalamaya başlayacak. İnşallah 40 dan sonra düzelir diyeyim ben.
DilanYaman Bizim 4 aylık olacak hala gaz sancılarımız ve uyumadan önce ağlama ve kıvranmalarımıx sürüyor bende nasıl geçicek diyordum ama allah sabrını veriyor. Allah yarıdmcın olsun 🙏🙏🙏
husnaaaa DilanYaman Allah razı olsun inşallah güçlü durabilirim nasıl yapacağımı bilmesem de inşallah bizim sıkıntılarımız uzun sürmez. İnşallah çocuğumu daha fazla sevebilirim
husnaaaa Hilalsarem saatin bile hesabını yapıyorum. Yazdıklarınızı okuyordum hepsini çok zor geçiyormuş sizinki de Allah sabırlar versin hepimize 🙏🙏