tosbikyanak-ela- ozdenarda bunu kızınız kaç aylıkken almıştınız çok hoşuma gitti ama acaba küçük mü gelir diye endişeliyim açıkcası
ozdenarda tosbikyanak-ela- bir yaşını geçmişti kızım aldiğimda 19 20 no uyumlu icinkurklu olduğu için ince çorapla giyiliyor zaten öteki türlü ayağı terletiyo kızınızın ayakları kaç numara hic gydrdiniz mi ayakkabı
tosbikyanak-ela- ozdenarda bebek ayakkabısı giydirdim 18-19 numara küçük geliyor artık da acaba farklı mı olur bebek ayakkabısıyla normal ayakkabı
ozdenarda tosbikyanak-ela- şu tabansız ayakkabıdan bahsediyorsanız inan çok farkı oluyor benm kızım 28 aylık halen 20 numara vicco giyiyor ama ölçersen daha garanti olur ayağını