merhaba kızlar bir şey sormak istiyorum bebeğim 1 ay 15 günlük neredeyse bi 10 gündür gözlerini şaşı yapıyor hızlı hızlı hareket ettiriyor böyle birşeyle karşılaşan var mı videosunu çekecektim o an bir türlü telfn yanımda olmadı gün içinde genelde yapıyor vae mi böyle olan