iki gün önce süt basması geçirdim bebegimi yeterince emzirdigimi sanıyordum sağ gögsüm şişti önce sonra yandı gecesi ateş ve titreme sonra üşüme yaşadım iki gündür aptal gibiyim kafamı yataktan kaldıramıyorum terliyorum arkasına üşüyorum titreyerek saglık ocagına gidecegim ek olarak önerileriniz nedir?