Deletedmom414 sen nereyi o oraya😃 wc ye girince ağlamaları, bacaklarına yapışıp kucağına almak için krizler (özellikle yemek yaparken).. İş ilerlediğinde koltukta ayakta dikilip düşünce emekleyerek sana gelip mızmız olması. Heran herşey olabilir diye tereddüt edince peşinden gitme. Zaten sesi çıkmıyorsa yaramazlık yapıyordurr😆Bunlar dezavantaj
İstediği zaman emekleyerek gitme kendi kendine oyalanma. Mesela benmki emeklerken oyuncak ta alıyor bitane eline yoruldukça onunla oynayıp devam ediyor 😃 onınemekledikçe görünce şükür dilinden düşmemesi. Bunlarda güzel şeyler 🤗
Ben yürüteç e 6.5 aylıkken koymaya başladım ama zaten pekte durmak istemedi 5 dk anca. Emekleme ye başlayalı beri hiç koymuyorum