Kızlar merhaba
dün kuzenim gile gittik onunda 2 tane kızı benim oğlanla güzel oynadılar falan biz orda kaldık buraya kadar sorun yok
ama sabah bi uyandım kızlar hasta olmuş grip bi tanesi sabaha kadar kusmuş bende uyandım burunları akıyor hapışırıuor görünce apar topar eve geldim ama
benim oğlana geçmişmidir şimdi ilaç versem önüne geçmiş olurmuyum ay valla kafayı yiycem çok pişman oldum gidip kaldığıma 😞