Hayırlı cumalar kızlar 2 3 gündür geçmek bilmeyen boğaz ağrım var. Dün öksürük ve ateş eklendi baş ağrım hiç geçmiyor zaten
Pazar günü biriyle görüşmüştük o da dün test vermiş ve pozitif çıkmış sabah öğrendik
Hemen gittik hastaneye bende test verdim 11 aylık oglum var ve üstüne hamileyim inşallah korktuğum başıma gelmez
Birde aft çıkmış dilimde hemde şu beyaz yaralar var ya onlardan ne yemek yiyebiliyorum ne de meyve çok acıyor ve yakıyor suyu bile zoraki içiyorum
Aft için belli bir yönteminiz var mı k3sim geçirir dediğiniz
Sirkeyle gargara yapıyorum geçmiyor karbonatla yapıyorum geçmiyor kenakort kremi kullandım geçmiyor
Kafayı yemek üzereyim iyice çöktüm hiç bir besin alamıyorum ve ayağa kalkacak halim yok