Mrym66 ben silikon göğüs ucunu eşime aldırmıştım direk gidip eczaneden almıştı wee marka gayette memnun kaldım bir sorun teşkil etmedi. Emzik olarak bebeğe bağlı benim oğlum sadece bibs marka emziği tuttu yani bebeğinizde deneyerek tecrübe edersiniz.