Fatmayazar962 Kızlar bugün kontrolüm vardı lohusalık zamanım bitti doktora gittim yeşil akıntım olduğunu söyledi doktor sezeryan ile doğum yaptım yaşayan varmı böylr birşey sizce neler yapım