Merhaba oğlum. İri bebek olarak doğduğundan belli mama kullnyoruz sırf memeyi bırakmasın diye avent marka biberon aldım şuan 3.5 aylık olduk 2 haftadır meme reddi. Yaşıyoruz kucağıma aldığım andan itibaren aglyo emmiyor göğsümü neler yaptığım halde haliyle sutumde azaldı sağınca biberona koyunca içiyor bu duruma. Çok. Üzülüyorum istiyorum ki oğlum emsin acaba diyorum biberon da tek. Delikten süt gelyo ama gogsumden. Birden fazla delikten o mu rahatsız ediyor onu ne yapablrm???