tikizbuse Bebeğim 2 ay 10 günlük genellikle sağ tarafında yatiyor yeni yeni sol tarafında yatmaya alıştırıyorum baş çevresi de normal her zaman kontrol ediyor ebemiz ama yine de içim rahat değil bebeği böyle olan anneler var mi?
Mina0607 tikizbuse benimde aynı sağa alıştı sola ytırsamda sağa dönüyo. Sola döndürüp arkasına destek koyuyorm dönmesin diye bakalm alışır inşallah
aksu5334 tikizbuse benimkide sürekli sağ yatıyodu 6 ay 2 günlük yeni yeni sola da yatmaya başldı artık. Sıkıntı değil bu
Papatyasevdalisi tikizbuse benmkide 6 gun sonra 2 ayı bitiyo dogdugundan beri saga sola karısık yatiriyorum Hep bi tarafa yorulur cocuk 😊
tikizbuse Mina0607 ayy valla tek benimki böyle zannediyordum icime au serptin canim bende destek koyuyorum
tikizbuse aksu5334 ayy gercekten mi ya internetten bakinca bir sürü sacma sapan seyler yaziyor baya korkuttu beni yanu hiç sola dönmüyor degil zaten yatmaya da basladi 1 haftadir falan ama ne bileyim iste
tikizbuse Papatyasevdalisi benimki genellikle sag tarafina yatiyor ben sol tarafina yatırmaya calisiyorum