Canlar 2,5 yaşındaki çocuğum sürekli ağlayarak uyanıyor. Uykuya geçişlerimiz de çok zor oluyor zaten. Sadece masal dinleyerek veya kitap okuyarak uyuyor. Sallanmayı emziği hep reddetti bebekken. Işık açık olsun istiyor neden korkuyor bilmiyorum, gece çığlık atarak uyanıyor. Aslında 2 yaşta toparlamaya başlamıştı, yatağını ayırdık. İlk zamanlar güzel gidiyordu herşey. Ama yine korkular ve uyku problemleri başladı. Var mi benim gibi olan ve çare bulabilen😔 Bu arada 2 yaşa kadar uyku problemleri yüzünden çok çektim, günde 2 saat uykum olmamıştı. Tam düzeldi derken şimdi de korkular başladı, napıcam bilmiyorum bide doğum yapacağım 2 hafta sonra 😭