Dolunay4 Kızlar 5 kilo fazlam var hareketsizlik ten bir türlü gitmiyor malum yürüyüş bebişle zor 11 ay oldu doğum yapalı şu anda mekik çeksem spor yapsam bir sıkıntı olurmu acaba
adastra Dolunay4 Ben 6,5 ay önce sezaryen doğum yaptım. Spor yapıyorum mekik de çekiyorum bir sıkıntı yaşamadım.
Kubosss Dolunay4 ben doğum yapalı 9 ay oldu 6. Aydan beri spor yapıyorm canım mekik de çekiyorum bi sıkıntı olmadı 6 Aydan sonra serbest ☺️