Anneler mantarımız vardı 10 gün krem kullandık. Kızarklık biraz kaldı sonra tekrar 5 gün devam ettik . 2 gündür kullanmıyoruz doktorumzn tavsiyesiyle. Ama yine başladı 😢 1 hafta daha kremlere devam edecez. tekrar olursa kaka ve idrardan olabileceğini söyledi tahlil yaptırcaz. Bezimiz 7 aydır aynı . Islak mendili bırakdık pamuk kullanıyorz. Ama hala neden oluyor anlamıyorum . Yaşayan var mı nasıl atlattınız ? 😏