Deletedmom396 joie sansa kullanıyorum. Memnunum tek sıkıntımız içinin biraz büyük olması. İçine bel desteği aldık ek olarak. 1 aylık hâlâ bel desteği ile kullanıyoruz. Yoksa gömülüyor içine. Şöyle avantaj olur, 6 aydan uzun da kullanabilir bel desteğini çıkarınca