Kızlar merhaba. Oğluma Kehribar kolye qlmak istiyorum. Alıp memnun kaldığınız site var mı. Birde yengem yeğenime kullanmıştı çok memnun kalmıştı. Yeğenim büyüdü sana veriyim dedi. İkinci el kullanılıyor mu bir şey olur mu. Bı yerden tek kişinin kullanması lazım diye duymuştum bu konuda bir bilginiz varsa paylaşır mısınız