Merhabalar ben dogum kontrol hapı kullandım bir ay sonrasında 7 gün ara verdim ama tayin cıkınca devam edemedim adetim 6 gün gecikti test yapıyorum negatif hamilelik istemiyorum zaten . Acaba aranızda ilactan sonra adeti bu kadar geciken kimse var mı kac gün daha boyle olacak