Bazılarınız biliyordur belki covid-19 atlattim p.tesi negatifi gördüm. Fakat 2 hafta kızıma annem baktı sadece emzirmek için alıyordum hemen geri verip odanın kapısını kapalı tutuyordum. Sürekli odanın kapısına vuruyordu ağlıyordu ama açamıyordum kapıyı. Eve geldik ve ne yemek yiyor anne baba meme mama buu(su) bunları söyleyen bebişim sessiz konuşmayan yemek yemeyen su dahi içmez oldu naptıysam konuşmuyor😭😭 var mı başına böyle bişey gelen atlatan ne yapmam lazim 😔😔