70 kiloyla hamile kaldım 103 kiloyla doğuma girdim. Doğumdan bi ay sonra tartıya çıktığımda 15 kilosu gitmişti. Simdi bakıyorum yavas yavas veriyorum 2 aylık olcak 5 gün sonrA diyet felan yapamıyorum emziriyorum diye bol su içmeye çalısıyorum bebek arabasına atıp hemen hemen her gün yürüyorum. Şuan 82 kiloyum. Umarım geri kalanıda gider gitmezse bi kaç ay sonra diyete başlıycam