Hafsamm Bebeğim biberonla mama içiyo ama beni emmiyo artık. Sadece mama verdikten snra zorla tutturabiliyorum. Meme reddi mi bu. Ne yapmam lazım. 2 ay 18 günlük bebeğim. Çok üzülüyorum bu duruma
Tortilla Hafsamm mamadan once emzırmek gerekli oncesınde almıyormu. Oyleyse bıberonu bırakman lazm eds yontemıyle yada kasık bıberonla ver.
Tortilla Hafsamm internette yazın eds yontemı diye beslenme sondası satılıor medıkalcılerde 3 tl bısey. Mamayı onla memenızden ıcıor