
Kızlar bu sene farklı hayallerim vardı ama maalesef virüsten dolayı yapamayacağım doğum günü organizasyonu falan. Evde de ufak bir masa hazırlayım yine süsleme yapayım dedim onada gerek yok diye düşünüyorum zaten kimseyi çağıramayacağım😑 Böyle birşey yapsam şok sade ve aşırı hoş farklı en azından bir anımız olur fotoğraf çekiliriz çok beğendim ben pastayı da kendi aramızda keseriz diye düşündüm 😌 Sizce nasıl💛