Stellaa Ikea antilop çok öneriliyor ama ayak koyma yeri yok diye memnun kalmayan da var . Öneri alabilir miyim hangi marka kullanıyosunuz ve memnun musunuz
Deletedmom388 Stellaa Antilop da kullanıyorum ben mutfakta.Bana kalsa ayak koyma yeri olmaması avantaj.Büyüyünce kalkmaya çalışamaz en azından🤷🏻♀️Bir de Joie Mimzy Lx kullanıyorum,o da çok rahat ve çok memnunum,tavsiye ederim🌸
deletedmom338 Stellaa her zaman Ikea mama sandalyesi ona göre tasarım yapmışlar üretmişler sadece her defasında bağlayın hangi mama sandalyesi olsa dahi hep bağlayın
Ldy Stellaa ikisini de kullandım evde ikea kullanıyordum annemde başka model ayak koyma yeri olandan . İkea dan çok çok memnunum .bebeğim 18 aylık oldu . Şimdi çok hareketli ayak koymalı olanda bi türlü rahat yediremedim. Çünkü sürekli ayak kısmına basıp ayağa kalkıyor ve kendini atıyordu . Bende mecburen sandalyeyi tutmak zorunda kalıyordum . Çok zorlandım . Öyle mama sandalyesinde tek başına bırakamadım. Bence ikea alın çok rahat
Betul055 Stellaa ayak koyma yeri olmaması çok iyi bir avantaj 📌 ayaga kalkamıyor zaten max 10 dakka ancak kalıyor üstünde. portatif ve az yer kaplıyor büyük değil sök kenara koy. Diğerleri gibi kaba ve yer tuymuyor 1 senedir kullanıyorum çokta memnunum
Stellaa Deletedmom388 deletedmom338 Ldy Ay çok teşekkür ederim kızlar harika öneriler haklısınız o açıdan hiç düşünmemiştim ayak koyma yeri olunca da Allah korusun kalkmaya çalışacak. Galiba ikea alıcam
deletedmom338 Stellaa hem de Ikea mama sandalyesi sökülerek istedgn yere taşıyabilirsiniz :) eşimle mesela sahile gittiği de götürüyoruz orda iki dk kuryorz otryor yanimiza :)) dediğim gbi hiç unutmayin hep bağlı olsun Allah korusun
deletedmom338 Endarica ederim fakat uzmanlar genelde 7 aylıkken oturtun der ben de 7 ay 15 günlükken oturtmaya başladım daha çok küçük olurlar :)
Stellaa deletedmom338 bizim doktorumuz 6 aylıkken oturabilir demişti ama tekrar kontrole gittiğimizde soracağım