Merhaba güzel anneler,
Kızım 6.5 aylık. Sebze, meyve ve yoğurt tadımlarını tamamladık. Kızamık aşısı olacak yakın zamanda, sağlık ocağındaki ebe yumurta tadımı yapmamızı söyledi, alerjik durum olup olmadığını tespit etmek için. Dün ilk kez yumurta sarısının çeyreği kadar tattırdım, bugün de 2. günümüz yine vereceğim.
Bebekleriniz yumurta tadımları yaptığınız zaman alerjik reaksiyon gösterdi mi? Gösterdiyse belirtileri nelerdi?