Nisa-annegulten14 Merhaba anneler bebekleriniz hangi siklikla kaka yapio benin bebegim 28.günlük 3 gündür yapamadi siz neler yapiosunuz kaka yapamayinca bi anlatin.😣
Elf1510 Nisa-annegulten14 Anne Sütü Alıyorsa 10 Güne Kadar Yapmaması Normal Demişti Doktor. Mama Kullanan Bebekte 4.Gün Doktora Gitmeliymiş. Zeytinyağı Denemelisin.
Eda0666 Nisa-annegulten14 benim bugün 6. Günüydü daha bu sabah yaptı mama vermeye başladım sütüm yetmedi ondan oldu sanırım önceden hergün yapardı hergün yapmazsa bile bi gün durur ertesi gün mutlaka yapardı sizde mama veriyorsanız ondan olmuştur