ElaAfra canım bence her biberon yapıyor gaz çünkü kapağını kapatıp çalkalıyoruz ben bir süredir mama verirken suyu koyduktan sonra çay kaşığı ile karıştırıyorum mamayı öyle eritiyorum kapağı kapatınca da bir defa çalkalıyorum sadece zaten kaşıkla karışınca içinde köpük olmuyor, eğer ki içi köpük köpük olursa o köpükler gaz yapıyor birde böyle dene hala çok gaz yaparsa biberon değiştir bence 😊