TospikOglusum
ben inanın evden dışarı çıkmayan bir insanım.
maalesef bana annemden bulaştı.. annem ve iki kız kardeşimde pozitifti. Annem kendimi iyş hissetmiyorum dedi, ertesi gün test yaptırdı. Ben de annemle o gün beraberdim bize gelmişti. Bu durumu duyunca hemen eşimle ve kızımla odaları ayıeıdm, lavaboları ayırıdm onunla beraber yemek yemedim. Annemden bir kaç gün sonra benşm se koku ve tat duyum gitti hemen test yaptırdım ne yazık ki bende pozitif çıktım