ertugrulbey19 Kızlar oğlum 10aylik olmak üzere bu aralar kabız içecek tarzı şeyleri de hiç sevmiyor kayısı falan kaynatiyorum ama yok sevmiyor. Kesin sever içer dediğiniz kabızlığına yarayacak bi içecek tarifiniz varmı smoothie falan ??
Elf1510 ertugrulbey19 Telbine Çorbası Yap Net İçer. PUDİNG Kıvamında Bir Çorba. Biraz da Çiğdem Zeytinyağı Koy İçiriken.
GoGirl ertugrulbey19 her sabah hicbir sey yemeden zeytinyag icirmeyi deneyin hasladiginiz kayisiyi yemiyor mu kac gundur yapmiyor
Bebek1634 ertugrulbey19 bizim doktorumuz kuru erik hosafi onermisti. Deneyebilirsiniz evde kendiniz yaparak
Elf1510 ertugrulbey19 Tatlı Ballı Sağlıklı Bi Çorba Aslında Arpa Unuyla Yapılıyor Peygamber Efendimiz Sav. İn Sevdiği Bir Çorbaymış. Ben Mama Kullanıyorum Arada Bir İçiriyoorum Kızıma Bağırsakları Rahatlıyor
ertugrulbey19 GoGirl Yapiyor ya ama katı yapiyor biraz. Ya eskiden beslenmesi çok iyiydi her gün de kaka yapardı hiç katı da olmazdi. Bu aralar hiç yemekle alakası yok. Meyvesuyu olarak yapmıştım kayısıyı icmedi. Karışık meyvelerle de kaynattim yine icmedi
Elf1510 ertugrulbey19 Balı Direkt Olarak Vermediğim İçin Sakıncasını Görmedim. Aksine Faydalı Bile Oldu. Direkt Olarak Verilmesi Sakıncalı Olabilir.
ertugrulbey19 Elf1510 Farketmeyecegini düşünüyorum. Çünkü arılar bal yaparken bala bir bakteri bırakıyorlar o bebeklerde zehirlenmeye neden olabiliyor. Bi araştırın isterseniz
Elf1510 ertugrulbey19 Ben Araştırdım Doktora da Sorduğumda Verilmemesinin Tek Sebebinin Ağır Gelme Korkusu Olduğunu Söyledi. Bilemiyorum Tabi Bal Her Bünyede Aynı Etkiyi Vermeyebilir. Ama Ben 4 Aylıktan Bu Yana Çorbasını İçiriyoorum