Ya biz 4 aylıkken minicik tadimlara başladık. Çok seviyo ,yemek için ağlıyo, cirpiniyo kıyamıyorum 😣kabak ,patates, yoğurt, şeftali, kavun, yeşil elma denedik ama 3 gun kuralı ile değil. Bi kere verdim biz yerken hepsinden .alerji varsa hemen çıkarmı, sonrakilerde çıkma ihtimali de varmı