Balkzm_0604 Ne kadar endişe verici bir durum olduğunu bende biliyorum ilk bqsta duyunca bende cok üzülmüştüm o yüzden mutlaka haber vermek istedim , ben fazlaca kalın olan Molfixin standart bezini iki kat kullandım çok konforsuzdu bebegim için ama sabır dedik 😇Sizin de güzel haberinizi bekliyoruz inşallah 🙏Geçmiş olsun tekrar