İlk başta çok değiştiriyordum özellikle eşim gelip sürekli altını açıyordu çişini yapmış diyip değiştiriyordu. En son bağırdım bi dur annesi benim hem çocuk tabii ki yapacak her çişte bez mi değişir dedim. Şimdi sadece ben değiştiriyorum günde 4-5 taneye düşürdüm. 3 aylığız.