Oruchatice Kızlar bebeğim 3.5 aylık mutfakta yemek falan hazırlarken durmuyor bende tv karşısına oturtuyorum. Renkli geliyor bakıyor gülüyor. Sizce yanlış mı yapıyorum. Ama öyle yapmazsamda hiçbir iş yapamıyorum.
Sevimli Oruchatice kızım 7 aylık hala tv ye baktırmıyorum . Aynı şekilde bana iş yaptırmıyor ama yine de iZlettirmiyorum oyuncaklarıyla oynuyor. Uyuduğunda işimi yapıyorum . Bence izin vermeyin
Hhilal2310 Oruchatice ben bi sakınca görmüyorum telefona alışmasındansa tv daha iyi zaten sadece renklere bakıp gülüyor ilgisini çekiyor her dakika televizyona bakmadığı yada onun için ağlamadığı takdirde sorun olmaz
Bulutbey Oruchatice bende izletmiyorum canım. Hatta ufak bir radyo aldım canım sıkılıyor müzik dinliyoruz güzel bir müzik çaldığında alıp oğlumu dans ediyorum. İş yapılmasa da olur. En kötü uyuduğunda bir yemek koymak en fazla 15 dakika. Evi de eşin geldiğinde süpür sil mesela. Ben sakıncalı buluyorum. Bazen başka bir yerde denk geldiğinde hipnotize olmuş gibi bakıyor bunun uzun sürmeli olması beyin gelişimini iyi yönde etkilemeyecektir.
Kelebekkiz Oruchatice oturtuyorm derken canım 6 aydan önce oturtulmaz die biliyorum bnm kızım da 3 aylık korkuyorum oturtmaya
gunes20 Hhilal2310 sağlğı ve gelişimi için kesinlikle iyi değil tv ye bakması. Üstelik o kadr küçük nir bebeğin. Herkesin tabi yetiştirme tarzı farklı, annesinden başka kimse daha iyi bilmez ama sakıncası yok demek de doğru değil. Televizyon yetişkinler için bile aptal kutusu. Kimseye hiçbir faydası yokki,küçücük bebeğe olsun🥴
GoGirl Hhilal2310 telefon tv tablet hepsi ayni ekran.o sizin renklere bakip gülüyor dediginiz sey hipnotize.3.5 aylik bebek tv ac diye aglamaz zaten beyin gelisimini ilmek ilmek geriye çeker
Nazturan Heye ne kadar oyuncakla oynasa bile mutlaka çizgi film izler her çocuk. Şimdiden öğrense illerde izler. İnternette sakıncalı sitelere merak salmaktaysa sosyal medyalardansa alışıp oturup izlesin tv İnan bebeklikten alışmak iyi her seye .
gunes20 Oruchatice özellikle ilk dönemlerde kesinlikle bakmaması lazım. Walla bende yalnızım evde ama baktırmıyorum tvye. Ya o uyurken yada sabahları keyfi yerinde oluyor oynarken yarım saate ne yapabilirsem yapıyorum. Sonrası kalıyor mecbur. Yapacak bişi yok. Asla baktırma.
Hunilianne Oruchatice tablet, tv, telefon bunlarin hiçbirinden çocuğa, bebeğe fayda gelmez. Tutabildiğiniz kadar uzak tutun derim. İlkokula başladığında öğretmeninden duyarsınız odaklanamiyor, okuduğunu anlamıyor diye. Bu en basiti.
cydcvk Piyanolu oyun halısı alsanız. Hem çocugun sesini de duyarsınız. O ayaklarıyla müzik çalınca içerde rahat iş yapıyorum. Yada pusete oturtup mutfak masasına koyuyorum çocugu hem onla konuşuyorum hem iş yapıyorum. Annen şimdi marul yıkayacak annen şimdi domates kescek gibi izliyo beni onunda hoşuna gidiyo
Vinividiviciii Oruchatice Yanlış yapıyorsunuz koyun mutfağa yere bir örtü şarkı söyleye söyleye yapın
Zeyzey2019_ Oruchatice 19 buçuk aylık olmak üzere hiç tv izlemedi. Bu aralar TV deki radyoyu açıyoruz orada şehirlerin güzel ve meşhur yerlerini gösteriyorlar sadece birkaç saniye bakıyor sonra hiç ilgilenmiyor. Bunun sebebi tv alışkanlığı olmaması. Telefonda da sadece kendi videolarını izliyor son zamanlarda. Onu da babası alıştırdı bana kalsa o da olmazdı. Ama ben yine de dakika ile sınırlıyorum. Gün içinde 15 dakikadan fazlasına ve kendi videoları ve resimleri dışında birşeye bakmasına izin vermiyorum o da en fazla 15 dakika.
OncedenGurme Oruchatice azcık izliyor, sadece rengine bakıyor filan diye diye ilerler bağımlılık yapar farkına varmazsınız. Okul öncesi dönemde ve hatta 18-24 ay döneminde tv izleyen ve izlemeyen çocuk arasında bariz farklılıklar oluyor. Aileye sormadan anlayabiliyoruz izleyip izlemediğini. Bebeğim 1 aylık. Şimdiden tv ye arkası dönüktür her zaman. İlgisini çekmeye başladığı zaman kapatacağız televizyonu
strongMom Oruchatice benimde oglum 3 bucuk aylık sürekli tv ye bakmaya çalışıyor ama baktırmıyorum oyuncaklarıyla dikkatini çekiyorum veya yemek yapacagım zaman yanıma alıyorum lütfen tv ye baktırmayın daha küçük yazık çocuga çok zararlı annesi
Leylos Oruchatice yapmayın lütfen televizyonu ilerde izlese bile şuan çok küçük o renkler o sesler onun için çok fazla. Ben o yanımdayken bile izlemiyorum. Zor oluyor evet kabul ediyorum ama bu süreçler geçici. Yaniniza yere koymayi deneyin. Anakucagina koymayi deneyin.