gly92-asya20 Ben oyun halısı almıştım,bir de peluş Bir Unicorn 😊 nedense unicorn çok hoşuna gitmişti,ben hiç ellesin diye tutuşturmadım eline.Birden bire ellerini yumruk yapmaktan vazgeçip oyuncağa uzanıp tutmaya başladı,o zamandan beri de yumruktan vazgeçmişti. Tam 3 aylıktı…Siz yanına erişebileceği yere koyun,bir süre sonra ellemek isteyecek,çekmek isteyecek merak etmeyin🙏🏻