gzm_42 Cvbcvb doğrudur canım benimde öyle ama zorluyorum kendimi mecbur peki şuan tad alabiliyormusun koku alabiliyormusun
Yusra_buglem Cvbcvb a yada ab b çok ağır geciri Yor deniliyo..oyuzden sordum 0 daha çabuk atlatıyormuş.
Yusra_buglem Hemanjiomluminik yabancı bi doktor açıklama yapmıştı.hafif atlatan ve ağır geçirenler neden farklı diye araştırma yapiyo ve 0 kan gurup olanlar hafif atlatıyormuş ama diğer guruplar daha ağır geçiriyormuş..