6 aylık oğlum var 3 gündür çığlık atmayı öğrenmiş istemediği bişe olsun çığlık atarak boğazına yırtarcasına ağlıyor. Ne yapsam memnun edemiyorum yarım saat sakin duruyorsa sonra yine aynı ne yapacağımı şaşırdım☹️ Susar belki diye bekliyorum daha da artıyor çığlık atarak ağlaması bu ayda böyle bi durumla karşılaşan var mı nasıl bi yol izlemem lazım