1prens1prensesannesii Kızlar oğlum 4 aylık bugün aşı yaptırdık sağlık ocağı vegaferon verdi ama kullnmk istemiyorum.. Başka hangi damlaları önerirsiniz
Papatyaseverr 1prens1prensesannesii bizim doktora ne önerirsiniz dedim newvit verdi ama biraz pahalı 80 tlye aldık biz
1prens1prensesannesii Merve789 henüz vermedim kendi doktorumuza yazdım bakalım tahlil yaptıralım mı diye
Merve789 1prens1prensesannesii o nasil bisy damla halindemi saglikocagida her turlu ilac veriyo ya bizimki3 aylik monovit s3 kullaniyorum gunde 4 damla 1 kez vericeksin 1 yasina gelene dek dedi 4.ayda arti olarak ne kullanicaz bilmiyorum
Durusmoms 1prens1prensesannesii Bana da onu verdi sağlık ocağı hastaneye gittik ferrum yazdi ama ben özel almayı tercih ettim sidefer aldım tadını da sevdi baya şükür memnunuz 92 tl
TalentedMom 1prens1prensesannesii ben fermix kullanıyorum fiyatı biraz pahalı ama içeriği çok temiz çok memnunuz hiç bir tan etkisini görmedik