Gyyildiz Arkadaslar kızım yarın 1. Ay aşısını olacak sorum şu aşıdan sonra banyo etmek ile ilgisi bir sorun var mı? Teşekkür ederim
DefneRana3881 Gyyildiz 1. Ay aşısı için ertesi gün yapılabiliyor diye biliyorum 2. Ay aşısında 3 gün bekleniyor
Cefamese 1. Ay aşısında bir gün önceden yaptırdım ama asi olunca yapılabiliyormuş hemsire dedi ama 2. Ay aşısında 3 4 gün beklemek lazımmış