Papatyaa_ Merhaba anneler bu ara çok sütüm geliyor ve geri girilmesini istemiyorum ben de sütümü sağıp buzluğa atmak istiyorum. İlerleyen aylarda kullanayım diye. Sorum şu, buzluktaki sütü nasıl çözüyoruz?
Deletedmom334 Papatyaa_ bi gün önceden buzdolabına indirin çözülsün, sonra benmari usulü ısıtın, bi kaba sıcak su koyup sütü de içine koyun hemen ısınıyor zaten, bi tencereye boşaltıp direk ateşe koyup ısıtmayın besin değerleri ölüyor
Ipegim Papatyaa_ önce alt buzdolabında kaldın sütünüz direkt buzluğa koymayın koku yapar çözülürken de alt kısımda çözülsün sıcak su içinde de ılıtın