Ebrareylulll kaşık biberon e bebekte var markası nuby. Çoçuğu dik konuma getirip veriyordum ben bazen fazla kaçıyordu ama ayarlayınca damla damla akıtıyor mamayı. Benim oğlum iki aylık bu arada ve çok sinirli bi bebekti açlığa tahammülü yoktu sadece kendime inandım yapacağım dedim. Birde sür arttırıcı çaylar içtim. Humana anne çayı , lactamil anne sütü, rezene çok uğraştım.
https://instagram.com/annesutudoktoru?igshid=5u5m45ji6cdf
https://instagram.com/emzirme_danismanligi?igshid=1q194lwzwofxf
Bu iki sayfadan çok faydalandım ben bütün gönderilerine baktım. Biberona kadar bir sürü besleme yöntemi var meme reddi olmadan. İnşallah sana faydası olur.