kaansmom cocukadam daha küçükmüş bizde o saatlerde kalkıyorduk bir ara düzeldi 9da kalkmaya başladı 1 aydır hep 7de kalkıyor
cocukadam Dadam bende öyle yapıyorum uyandıktan 2 saat sonra diğer uykusuna yatırıyorum ama ortalama 30 dk falan uyuyor gündüz uykumuzda çok düzenli değil
Dadam cocukadam önce gündüz uykusunun düzenlenmesi gerek bence, o aylarda toplam gündüz uykusu 4-5 saat aralığında olmalı diye okudum hep. Gündüz ne kadar az uyursa gece uykusunu o kadar etkiler. Gündüz uykusunu mutlaka almalı diye düşünüyorum.
Aysukk cocukadam benimkide 4 aylık aynı ya gec yatırıyorum yine aynı saatte kalkıyor 🤦🏻♀️ Ne hikmetse bi kaç gundur yedide uyanıyor dunya varmıs be dedirtti bebe yokken 11 de uyanan bana😂
Amour cocukadam o zaman normal canim.08de uyuyup baya uykusunu aliyor dimek.hic olmazsa 10da uyut belki duzelir baya erken uatiyor çunku
Merve789 Amour 23.00 bi bebek icin cok sakincali olmaz en gec 20.30 gbi uyutmus olun dinlenecektir ve sabah 6 7 gibi uyanacaktir ben oyle alistirdm cunku ne kdr gec yatarsa okdar sik ve erken uyaniyolar