Ebrudyg bende 1yıl önce doğum yaptım geçen ay ilk defa 1hafta gecikti ve işin enteresan yanı korunuyorum yinede test yaptım iki gün geçince. Test görünür bi şekilde pozitif çıktı 🙄 testi yaptıktan 5gün sonrada regl oldum. Doktora gittim testler nadir de olsa yanıltabiliyor dedi o da sana denk gelmiş dedi. Emzirdiğin için gecikmeler normal dedi