Baloglum93 7 ay 1 haftalık oğlum. 2 3 gündür emmeyi bıraktı. Sadece sabah öylesine veriyorum. Sonra kahvaltı olarak lor peyniri, yumurta, pekmez bazen hipp 5 tahıllı ile karıştırıyorum bazen bebek bisküvisi ile. Arada avokado muz karıştırıp veriyorum. Bazen de omlet. Sonra uykusundan kalkınca mama yapmaya başlayacağım bugün. Öğlen de çorba,sebze püresi bir kere mücver denedim. Sonra uykusundan kalkınca yine mama vereceğim. Biraz zaman geçirdikten sonra meyve yoğurt falan veriyorum bazen muhallebi. Akşam da mama içip yatıyor ona alıştık zaten. Biz 5 aylık tadımlara başladık şu anlık düzen bu şekilde :)