Dün eşim her tarafım ağrıyo dedi pek önemsemedim çünkü ilgi çekmek için yapar ateşi 38 olunca korkmaya başladım işe gitti iş yerinde hastaneye gitmiş 39 derece ateş 2 kere serum takmışlat sonra başka hastaneye sevk ettiler daha gidemedi hastaneye ama sanırım test yapacaklar napacaz bilmiyorum bende de olabilir mi