Benim kızım da sizin gibi gece uykuları güzeldir. Bizimde bikaç kere olmuştu gece uyaması. Gece sürekli tepiniyor, hareket halinde , uykuda bile tepiniyo kız, walla bu gidişle yataktan çıkıcaksın kızım diyorum😁 Asla üstünü örtemiyorum, örttüğüm anda bacakları havaya dikip artırıyo üstünden. Yan dönmeyi de öğrenmiş , yan yan bütün yatağı dolaşıyo gece uykusunda😁😁😁 ağlamadıkça , ses çıkarmadıkça bakmıyorum tepinsin dursun diyorum🤣🤣