milasmommy çok geçmiş olsun, benim bebeğimde de besin alerjisi çıktı 40 günlükken, şimdi 5 aylığız, ben her gün 1 öğünde kuzu/tavuk/balık yiyorum ve yanında bol yeşillik, özellikle yeşil yapraklı bitkiler çok süt yapıyor, her oğün kesin 1 demete yakın roka, dereotu, marul yiyebilirsiniz, ya da ıspanak, karışık otlardan yemek yapabilirsiniz. (Kendinizi bir süre sonra süt ineği gibi hissedebilirsiniz😅, bir yonca eksik öğünümde)
Tabi bir de bakliyatlar var onlarda çok süt ve tabi yanında da gaz yapıyor😊 gaz için ufak olanlar daha iyi yani mercimek gibi, bir de haşlaýıp öyle kullanırsanız ve kimyon atarsanız gazı minimize ve sütü maksimize edebilirsiniz😂