Hiçbirmamayı içmediaptamili içti oda çok gaz ve kabızlık yaptı presyneo felan öyle devaöşı ulaşacağımız biryerde yok
Neyse similac aldım onuda içti ilk gün içti şimdi 5 dkdır ıkınıyor yapamadı kakasını ve gece çok huzursuz oldu gazdan acaba mam değiiştiği için mi birkaç güne düzelebilir mi ?
Ve sizin bebellerimizde gaz kabızlık yaptı mı ?