BaharBebek34 Kaanefe_ hayırlı olsun bebişiniz, sağlıkla büyüsün🍀🙏 prima premium care ya da sleepy kullanıyorum en balondan beri, çok memnunun.
Gmzgamzeb Kaanefe_ sleepy kullanıyorum hiç problem yaşamadım. Kabarma olmadı sızdırma olmadı ve hep kuru. 🕵🏻♀️😉
ikiprensannesii2 Kaanefe_ Prima ve molfix sleepy bizde sızdırma yaptı pek beğenemedim. Prima mı molfix mi diye sorcak olursanız da prima
Sznsyln Doğumdan önce iki paket prima aldım birde deneme amaçlı 1 paket e bebek’ in kendi markası olan baby Me isimli bezini aldım bebeğim 30 günlük Denedim ve çok memnun kaldım sızdırma yada pişik olmadı Böyle devam ederse aynı markaya devam edicem
Balkzm_0604 Kaanefe_ molfix memnun kaldım ben pişik felan hiç bir şey yok çok hafif kızarıyor hemen krem sürüyorum
Elmasdurkaya Kaanefe_ prima aktif bebek ne sizdirma ne tasirma hic yasamadim ilk oglumdada hep aktif bebek kullanmistim problem yasamamistim tavsye ederim
Papatyaa_ Kaanefe_ ben prima stoklamıştım bebeğim 14 günlük henüz bir problem yaşamadım umarım yaşamam 😁 🙋🏻♀️
Ruzgarbaby Kaanefe_ Sleepyden memnun kalmadım canım sızdırma yaptı hep o yüzden canbebeye gectim cok memnunum
Deletedmom348 Kaanefe_ Yeni doğduğunda kızım Prima pure almıştım hep. Sonra premıum a geçtim. Pure içerik olarak en temiz bez